REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO FUNDACJI ANIOŁY MIŁOSIERDZIA

 

I. Postanowienia ogólne

 

  1. Serwis internetowy działający pod głównym adresem „www.MostDoNieba.pl”, zwany dalej „Serwisem” prowadzony jest przez Fundacja Aniołów Miłosierdzia z siedzibą w Warszawie, ul. Augustyna Locciego 5, 02-928 Warszawa, zarejestrowaną w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem: 0000564579, zwaną dalej Fundacją.
  2. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki korzystania z Serwisu.
  3. Zadaniem Serwisu jest prezentacja informacji o działalności Fundacji oraz bieżących projektach organizowanych przez Fundację.
  4. Serwis umożliwia ponadto:
  • wsparcie działalności Fundacji poprzez dokonanie płatności online;
  • zapis do usługi newslettera prowadzonego za pośrednictwem wiadomości e-mail;
  1. Do wszelkich publikacji oraz zdjęć umieszczonych w Serwisie prawa przysługują Fundacji i ich użycie bez zgody Fundacji jest zabronione.

II. Newsletter

  1. Newsletter jest wysyłany cyklicznie i bezterminowo za pośrednictwem internetowej poczty elektronicznej w formie listu elektronicznego na adres Odbiorcy i zawiera aktualne informacje na temat działalności Fundacji oraz materiały promocyjne zachęcające do współpracy z Fundacją.
  2. Każdy korzystający z usługi Newslettera jest jej Odbiorcą i decydując się na korzystanie z usługi potwierdza zapoznanie się z regulaminem i godzi na stosowanie jego treści.
  3. Zapisanie się na usługę korzystania z Newslettera jest dobrowolne. Następuje ono poprzez dokonanie rejestracji adresu e-mail na stronie internetowej Fundacji pod adresem www.MostDoNieba.pl, kliknięciu przycisku potwierdzenia i akceptacji linka aktywacyjnego wysłanego na podany przez Odbiorcę adres e-mail.
  4. Link aktywacyjny będzie ważny przez 14 dni. Po upływie tego czasu bez akceptacji linka, aby korzystać z Newslettera, konieczna jest ponowna rejestracja na stronie internetowej.
  5. Aby korzystać z newslettera obowiązkowe jest podanie adresu e-mail oraz imienia. W celu otrzymywania newslettera potrzebne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywny adres e-mail.
  6. Dany adres poczty elektronicznej może być zarejestrowany tylko raz. Ponowna rejestracja możliwa jest tylko po uprzedniej rezygnacji z usługi.
  7. Rezygnacja z usługi jest możliwa w każdym czasie i następuje poprzez kliknięcie linka umieszczanego pod każdą wiadomością wysłaną w ramach Newslettera.

III. Płatność online

 

  1. Serwis umożliwia dokonywanie płatności online na rzecz Fundacji w celu wsparcia jej działalności statutowej.
  2. Płatności online są obsługiwane przez serwis płatności internetowych dotpay.pl.
  3. Przekierowanie do dotpay.pl następuje przez kliknięcie odpowiedniego linka w Serwisie.
  4. Wszelkie należności muszą być wyrażone w złotych (PLN)
  5. W ramach płatności online można dokonać płatności wg następujących metod:

IV. Ochrona danych osobowych

 

  1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. 2002 r. Nr 101 Poz. 926 ze zm.) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (DZ.U. 2002 r. Nr 144 Poz. 1204) informujemy, że przekazane przez użytkowników dane w ramach wymienionych w niniejszym regulaminie form działania Serwisu będą przetwarzane w celach statutowych i w związku z realizowanymi usługami.
  2. Korzystanie z powyższych form jest równocześnie zgodą na przetwarzanie przekazanych danych osobowych.
  3. Administratorem danych osobowych użytkownika jest Fundacja. Administratorem danych w ramach usługi płatności online jest właściciel serwisu Dotpay.pl. W celu realizacji płatności konieczne jest wyrażenie przez użytkownika zgody na udostępnienie przez Fundację danych osobowych właścicielowi serwisu Dotpay.pl – firmie Dotpay S.A., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 72, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000296790, posiadająca numer NIP 634-26-61-860, NIP EU PL6342661860, numer REGON 240770255.
  4. Każdemu użytkownikowi Serwisu przysługuje prawo wglądu do treści swoich danych, ich aktualizowania, usuwania i poprawiania, a także uzyskania informacji o celu ich przetwarzania.

V. Postanowienia końcowe

  1. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
  2. Nieważność jednego z postanowień regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych jego zapisów.
  3. Fundacja nie odpowiada za przerwy w dostępie do Serwisu.
  4. Fundacja ma prawo zaprzestać prowadzenia którejkolwiek z form wyżej wymienionych.
  5. Reklamacje dotyczące funkcjonowania form wyżej wymienionych należy kierować pod adres e-mail:fundacja@anilowie.org. Rozpatrywane będą one w terminie 21 dni od dostarczenia.
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com